Photoshop disasters

En del i detta med att fixa grejer är också att lära sig grejer. Så efter att ha installerat CS5 så börjar nu det hårda arbetet med att lära sig att manövrera detta djävulens påfund. Jag, en inbiten windows-användare, sitter och svär över hur fullkomligt ologiskt och omständigt macOS är. Har hittills lyckats producera detta:


Alltså, det är ju en helt sjuk bild. Makes no sense. Varför går jag och Ida upp för en osynlig trappa? Varför gör Ida scouthälsningen i bakgrunden? Många frågor. (Det tog mig cirka två timmar att skapa detta mästerverk. Väl använd tid?)

Men å andra sidan: om jag lär mig det här så kanske kanske kommer bloggen att få en ny header inom en rimlig framtid. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0