Tips från coachen

Nu börjar festivalen ta form. Ni vet, det är som med arkeologi, man putsar fram konturerna med den lilla lilla borsten. Och så backar man, kollar på avstånd, och tänker SHIT, det är något. Det händer, på riktigt!

Imorgon, till exempel. Viktigt möte med viktig person. Säger inte mer än så. Hoppas att kunna avslöja goda nyheter här snart.

Som synes har bloggen fått en ny header. Efter lite googlande (tack alla modebloggare som skriver lättbegripliga "how to's" om bloggdesign!) gick det vägen. Även om jag erkänner att jag gick nuts på autocrop-verktyget eller vad det nu heter. Men det är ju så himla roligt att klippa ut! Bara smack! där är Erikas huvud. Smack! nu varte svartvitt. Osv. Ni fattar. Använder ju fortfarande photoshop som nån annan använder paint.

Har fått många värdefulla råd av min duktiga PR-kvinna Sara. Affärsplan, säger hon. Affärsplan? sa jag, men fattade sen att det måste man ha. Har börjat peta med det nu. Så svårt! Återkommer om detta.

Hälsningar
Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0