Nu har de kommit!

Affisch InDesign Festival



I fredags var Ida i Västerås och hämtade Tillställningens snygga affisch. Kameran är väl inte den bästa, men ni ser ju.

Snyggt blev det, med tjockt, fint papper och bra tryckkvalitet. Det är Affärstryckeriet i Västerås som stöttar Tillställningen genom att ge oss en himla bra deal på affischerna.

Och som jag har nämnt så är det Martin Titus Boguslaw som har gjort Tillställningens logga. Han fick även guida mig på telefonlänk från Danmark i torsdags när jag i sista sekunden behövde göra ändringar i layouten, innan affischen gick i tryck.

Nu ska jag ut och klä Årstas anslagstavlor med den här underbara skapelsen. Vi ses i solen.

/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0